Logboeken
Logboeken zijn een essentieel onderdeel van een effectief brandveiligheidsbeheer. Ze bieden een gestructureerde manier om alle inspecties, onderhoudswerkzaamheden en incidenten bij te houden. Door een gedetailleerd logboek bij te houden, kunt u eenvoudig voldoen aan wettelijke vereisten, verzekeringsvoorschriften en interne veiligheidsnormen.
Belang van Logboeken
Het bijhouden van logboeken is cruciaal voor het waarborgen van de veiligheid in uw organisatie. Een goed onderhouden logboek helpt bij:
- Naleving van wettelijke eisen: Veel regelgeving vereist dat u nauwkeurige records bijhoudt van al uw veiligheidsactiviteiten.
- Verzekeringsvereisten: Verzekeraars kunnen eisen dat u logboeken bijhoudt als onderdeel van hun voorwaarden voor dekking.
- Veiligheidsbeheer: Door regelmatig inspecties en onderhoud bij te houden, kunt u proactief veiligheidsrisico’s identificeren en aanpakken.
- Transparantie en Verantwoording: Logboeken zorgen voor duidelijke documentatie die kan worden gebruikt tijdens audits of onderzoeken naar incidenten.
Gebruik van logboeken
Bij Lubo Prevent helpen we u met het opzetten en onderhouden van uw logboeken. Onze diensten omvatten:
- Implementatie van Logboeken: We bieden gestandaardiseerde logboeken die voldoen aan de laatste regelgeving en normen.
- Training en Ondersteuning: Onze experts trainen uw personeel in het correct bijhouden van logboeken en bieden doorlopende ondersteuning.
- Regelmatige Controle: We helpen u bij het periodiek controleren en actualiseren van uw logboeken om ervoor te zorgen dat ze up-to-date blijven.
Afspraak en/of offerte op maat
Wilt u ervoor zorgen dat uw logboeken voldoen aan alle wettelijke en verzekeringsvereisten en optimaal bijdragen aan de veiligheid van uw organisatie? Neem dan contact op met Lubo Prevent om een afspraak te maken voor een inventarisatie en advies op locatie. Onze experts komen graag bij u langs om uw situatie te beoordelen en u te voorzien van professioneel advies op maat. Weet u precies wat u nodig heeft voor uw logboeken? Neem dan direct contact op met Lubo Prevent voor een vrijblijvende offerte. Onze specialisten staan klaar om u snel en efficiënt te helpen met al uw veiligheidsbehoeften.
LuBo Prevent voorziet in:
Blusmiddelen
Wij leveren zowel schuim, poeder als kooldioxide CO2 brandblussers. Wij geven advies over het meest geschikte blusmiddel voor uw pand.
Noodverlichting
LuBo Prevent verkoopt, installeert, onderhoudt en keurt alle noodverlichting zodat u zich daar geen zorgen over hoeft te maken.
EHBO & AED
Bij ons is het mogelijk om EHBO koffers en AED apparaten aan te schaffen. Daarnaast onderhouden en controleren wij deze jaarlijks.
Partner in veiligheid- & brandpreventie
LuBo Prevent werkt volledig conform NEN richtlijnen & Kiwa gecertificeerd. Deze richtlijnen zijn divers afhankelijk van de materialen. Dit houdt in dat wij elke jaar getoetst worden op onze kennis en kunde en van alle laatste ontwikkelingen, zowel technisch als regelgeving technisch op de hoogte zijn. Dit is essentieel daar brandverzekeringen dit doorgaans als voorwaarde stellen.
Wij werken doorgaans als veiligheid- en brandpreventie partner die brandbeveiliging van A-Z regelt. Wij organiseren brandveiligheid in 4 stappen in 2 weken conform Kiwa & NEN richtlijnen en daarmee brandverzekering-proof. Daarnaast nemen wij voor de wettelijk verplichte controles tijdig contact op zodat je ook zorgeloos blijft voldoen aan wet- en regelgeving & brandpreventie op orde is.
In 4 stappen verzekering proof:
1
Advies & inventarisaties op locatie
2
Offerte op maat
3
Levering en/of plaatsing
4
Onderhoud volgens voorschriften: wij benaderen jou tijdig.